Fietsen

30 juli 2022 - Heelweg, Nederland

Donderdag zijn we richting Bredevoort gefietst. Soms kwamen we paadjes tegen die we al een keer in de andere richting hadden gefietst maar het is steeds weer anders. Net bij Bredevoort aan de gracht heerlijk gezeten. Was een heel mooi hoekje/ dorpje. Trouwens waar je hier ook fiets het is steeds mooi. Vrijdag was het niet zo mooi in de morgen. Regelmatig een miezerbuitje  maar rond 10 uur knapte het iets op en Jannie wilde voordat ze naar huis ging nog naar Emmerich ( van hier ongeveer 30 km. Ik ben thuis gebleven. Rond 13 uur nog even samen geluncht n daarna ging Jannie huiswaarts. Ze wilde graag voor de file thuis zijn. Morgen komt de fam. weer thuis en ik ga maandag morgen weer huiswaarts. 2 heerlijke weken zitten dan op. Kan iedereen aanraden ook eens naar de Achterhoek te gaan het is mooi en heel rustig. Zowel de natuur als de mensen. Ik ( wij ) hebben ontdekt dat de mensen hier tijd hebben en heel aardig zijn. De Achterhoek een aanrader.