Het zit er op.

1 februari 2024 - Innsbruck, Oostenrijk

Gisteren avond hadden we een fakkel optocht naar het clubhuis van de eis stock schietclub en daar mochten we proberen of wij dit ook konden. Leuk om te doen maar wel koud want er zaten geen ramen in dat clubhuis. Sommigen konden het heel goed, ik hoorde bij de middenmoot. Er werd wel een score bij gehouden en vanavond komt daar de uitslag van. Ben benieuwd. Zoals voorspeld was er vandaag regen en dan is langlaufen en sneeuw wandelen niet meer mogelijk. Deze morgen starten we met een wandeling rondje Blankenberg. Het was toen een poosje droog en om 9.30 uur zijn we naar Innsbruck gebracht voor een rond tour met een gids. Daarna hadden we vrije tijd om te doen wat we wilde. Het regende wel veel maar in een stad is genoeg te doen. Vanavond is er een  bingo voor de gasten. Voor morgen staat een wandeling hier in het dorp en in de middag  Rattenberg op het program. Vannacht lichte vorst en dat op de regen van deze dag wordt het, daar waar nog wel sneeuw ligt, een ijsmassa. Worden er geen loipen getrokken en kun je niet wandelen. Dus zoeken ze een andere activiteit voor ons. Het langlaufen zit er voor ons op maar we hebben wel 4 prachtige dagen in de sneeuw gehad.

Jouw reactie