terug in kuching

21 september 2019 - Kuching, Maleisië

• We zijn weer 3 dagen  op pad geweest. Eerst naar een centrum waar oerang oetangs opgevangen worden en klaar gestoomd worden om weer terug de natuur in te gaan. Heel byzonder. Daarna verder met de bus en een boot naar een Iban Longhouse. Dit was echt back to the basic. Geen electra, warm water, tv of internet. Heerlijk rustig. We sliepen met ons allen (18) op een slaapzaal. Een matrasje van 3 cm dik. Alles woont en leeft daar tezamen. Dus je begrijpt dat als het donker wordt het stil wordt maar bij het krieken van de dag alles wakker wordt. Zo ook de kippen en hanen. De fam kon heerlijk koken dus dat was prima. Heerlijke wandeling gemaakt en in het oerwoud geluncht.  Nu zijn we net terud en morgen gaan we weer verder. We gaan nu een paardagen de bush in dus nu zal het wel even duren voordat de rest van de verhalen komen. Oja, we hebben vannacht een tropische regenbui gehad. Verder weer droog.
  • Tot de volgende keer weer. Groetjes Jannie en Wouke.